REFERENT ds. ADMINISTRACYJNYCH/PRACOWNIK BIUROWY
Miejsce pracy:
- Wrocław
Obowiązki:
- obsługa klienta,
- odbieranie telefonów,
- prowadzenie obiegu korespondencji,
- obsługa gości firmy i zarządu,
- prace sekretarsko-biurowe.
Wymagania:
- znajomość pakietu Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Rotomat sp.z o.o. jest administratorem danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zostały zamieszczone na stronie internetowej Pracodawcy Firmy ROTOMAT w zakładce / Polityka prywatności / klauzula informacyjna
Aplikując wyrażasz zgodę na treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).