Referent ds. administracyjnych/pracownik biurowy

REFERENT ds. ADMINISTRACYJNYCH/PRACOWNIK BIUROWY

Miejsce pracy:

  • Wrocław

Obowiązki:

  • obsługa klienta,
  • odbieranie telefonów,
  • prowadzenie obiegu korespondencji,
  • obsługa gości firmy i zarządu,
  • prace sekretarsko-biurowe.

Wymagania:

  • znajomość pakietu Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Rotomat sp.z o.o.  jest administratorem danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zostały zamieszczone na stronie internetowej Pracodawcy Firmy ROTOMAT w zakładce / Polityka prywatności / klauzula informacyjna

Aplikując wyrażasz zgodę na treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).