MENADŻER SPRZEDAŻY USŁUG W ZAKRESIE INWESTYCJI I UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
Miejsce pracy:
- Wrocław
Obowiązki:
- monitorowanie rynku inwestycji i utrzymania infrastruktury drogowej pod kątem działalności podstawowej firmy oraz możliwości rozwoju nowych branż i rynków,
- kompleksową obsługę procesów pozyskiwania kontraktów (analiza zapytań ofertowych, przygotowanie ofert, monitorowanie, negocjowanie),
- bezpośredni kontakt z kontrahentami branży drogowej z sektora publicznego i prywatnego,
- pełnienie funkcji zastępcy kierownika oddziału.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- doświadczenie na rynku inwestycji i/lub utrzymania infrastruktury drogowej w zakresie współpracy B2B,
- samodzielność, zdecydowanie, komunikatywność i kreatywność w zakresie nawiązywania kontaktów handlowych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- swobodna obsługa komputera i oprogramowania biurowego,
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe atuty:
- znajomość procedur zamówień publicznych,
- referencje od dotychczasowych pracodawców.
Oferujemy:
- pracę w siedzibie oddziału (podróże służbowe na terenie Dolnego Śląska i województw ościennych),
- dużą samodzielność w działaniu, duży poziom niezależności i możliwość wdrażania własnych rozwiązań,
- stabilne zatrudnienie w firmie będącej na rynku od ponad 20 lat,
- ważne stanowisko w młodym i ambitnym dziale handlowym.
Rotomat sp.z o.o. jest administratorem danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zostały zamieszczone na stronie internetowej Pracodawcy Firmy ROTOMAT w zakładce / Polityka prywatności / klauzula informacyjna
Aplikując wyrażasz zgodę na treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).