ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY
Miejsce pracy:
- Wrocław
Obowiązki:
- tworzenie bazy klientów z informacji dostępnych w internecie,
- kontakt telefoniczny z klientami i prezentacja oferty,
- wysyłanie próbek do klientów,
- promocja w internecie,
- rozwój sprzedaży grupy produktów,
- inne obowiązki związane z zajmowanym stanowiskiem oraz wynikające z poleceń, przełożonych zgodnie ze strukturą organizacyjną firmy.
Wymagania:
- wskazane techniczne wykształcenie,
- kreatywność,
- znajomość języka angielskiego,
- chęć samorozwoju w dziedzinie sprzedaży,
- mile widziana znajomość programów graficznych,
- wysoka kultura osobista.
Kandydat na stanowisko powinien być:
- ambitny,
- samodzielny,
- przedsiębiorczy,
- inteligentny,
- aktywny,
- chcący uczyć się nowych rzeczy.
Wymagania dodatkowe:
- zdolności analityczne,
- Excell, Word,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziana znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
- pracę w młodym zespole,
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Rotomat sp.z o.o. jest administratorem danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zostały zamieszczone na stronie internetowej Pracodawcy Firmy ROTOMAT w zakładce / Polityka prywatności / klauzula informacyjna
Aplikując wyrażasz zgodę na treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).