ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY

Miejsce pracy:

  • Wrocław

Obowiązki:

  • tworzenie bazy klientów z informacji dostępnych w internecie,
  • kontakt telefoniczny z klientami i prezentacja oferty,
  • wysyłanie próbek do klientów,
  • promocja w internecie,
  • rozwój sprzedaży grupy produktów,
  • inne obowiązki związane z zajmowanym stanowiskiem oraz wynikające z poleceń, przełożonych zgodnie ze strukturą organizacyjną firmy.

Wymagania:

  • wskazane techniczne wykształcenie,
  • kreatywność,
  • znajomość języka angielskiego,
  • chęć samorozwoju w dziedzinie sprzedaży,
  • mile widziana znajomość programów graficznych,
  • wysoka kultura osobista.

Kandydat na stanowisko powinien być:

  • ambitny,
  • samodzielny,
  • przedsiębiorczy,
  • inteligentny,
  • aktywny,
  • chcący uczyć się nowych rzeczy.

Wymagania dodatkowe:

  • zdolności analityczne,
  • Excell, Word,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego.

Oferujemy:

  • pracę w młodym zespole,
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Rotomat sp.z o.o.  jest administratorem danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zostały zamieszczone na stronie internetowej Pracodawcy Firmy ROTOMAT w zakładce / Polityka prywatności / klauzula informacyjna

Aplikując wyrażasz zgodę na treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).