Menadżer sprzedaży usług w zakresie inwestycji i utrzymania infrastruktury
drogowej

 
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:

  • monitorowanie rynku inwestycji i utrzymania infrastruktury drogowej pod kątem działalności podstawowej firmy oraz możliwości rozwoju nowych branż i rynków,
  • kompleksową obsługę procesów pozyskiwania kontraktów (analiza zapytań ofertowych, przygotowanie ofert, monitorowanie, negocjowanie),
  • bezpośredni kontakt z kontrahentami branży drogowej z sektora publicznego i prywatnego,
  • pełnienie funkcji zastępcy kierownika oddziału.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
  • doświadczenie na rynku inwestycji i/lub utrzymania infrastruktury drogowej w zakresie współpracy B2B,
  • samodzielność, zdecydowanie, komunikatywność i kreatywność w zakresie nawiązywania kontaktów handlowych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • swobodna obsługa komputera i oprogramowania biurowego,
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowe atuty kandydatów:

  • znajomość procedur zamówień publicznych,
  • referencje od dotychczasowych pracodawców.

Oferujemy:

  • pracę w siedzibie oddziału (podróże służbowe na terenie Wielkopolski i województw ościennych),
  • dużą samodzielność w działaniu, duży poziom niezależności i możliwość wdrażania własnych rozwiązań,
  • stabilne zatrudnienie w firmie będącej na rynku od ponad 20 lat,
  • ważne stanowisko w młodym i ambitnym dziale handlowym.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: praca